Zoekresultaten

Er zijn 7 zoekresultaten voor *.
8 juni 2015

Hoe effectief zijn belastingvoordelen voor R&D? Een analyse van de literatuur

Er zijn verschillende wetenschappelijke onderzoeken naar de effectiviteit van belastingvoordelen voor Research & Development (R&D).

No title
7 juli 2014

Gerichte advertenties, concurrentie tussen websites en privacy

In dit Discussion Paper laten we zien dat het aanbrengen van beperkingen op informatieverzameling voor gerichte advertenties een extra indirect effect heeft op consumentenprijs via de relatie met marktmacht van websites.

No title
12 juni 2014

Kiezen voor privacy: Hoe de markt voor persoonsgegevens beter kan

Bedrijven en overheden verzamelen steeds meer persoonsgegevens en zij gebruiken deze ook steeds intensiever.

12 juni 2014

Kiezen voor privacy: Hoe de markt voor persoonsgegevens beter kan

Bedrijven en overheden verzamelen steeds meer persoonsgegevens en zij gebruiken deze ook steeds intensiever.

12 juni 2014

Kiezen voor privacy: Hoe de markt voor persoonsgegevens beter kan

Bedrijven en overheden verzamelen steeds meer persoonsgegevens en zij gebruiken deze ook steeds intensiever.

16 november 2012

De waarde van een juiste vormgeving van het EU-Octrooi

Als de juiste vormgeving wordt gekozen, kan de waarde van de nieuwe Europese Unie (EU-) octrooien verdubbelen tot 8,5 miljard euro per jaar waardoor innovatie winstgevender wordt.

16 november 2012

De waarde van een juiste vormgeving van het EU-Octrooi

Als de juiste vormgeving wordt gekozen, kan de waarde van de nieuwe Europese Unie (EU-) octrooien verdubbelen tot 8,5 miljard euro per jaar waardoor innovatie winstgevender wordt.